Ingyenes webáruház?

Miért nem hoz profitot egy ingyenes webáruház?

Egy ingyenes webáruház indítása csak elsőre tűnik jó ötletnek. Jobban átgondolva egy tapasztalt cégvezető jó előre felméri egy ingyenes webáruház hátrányait és üzleti kockázatát, majd mindent mérlegelve végül inkább egy professzionális webáruház mellett dönt. Hogy miért? Mert rájön, hogy egy ingyenes webáruház egyszerűen nem éri meg!

Egy tapasztalt cégvezető előre tervez, és mint minden vezetői döntés előtt, az ingyenes webáruház igénylésekor is jól átgondolja a következményeket. Mint mindig, ezúttal is a várható profitot állítja szembe a ráfordított költségekkel, cél természetesen a lehető legnagyobb profit elérése a lehető legkisebb költséggel. Noha az ingyenes webáruház esetében a ráfordított költség valóban minimális (bár valójában nem teljesen ingyenes – lásd lejjebb!), a várható profit is roppant csekély mértékű lesz, ezért már a belefektetett energiát sem éri meg. (A feltelepítés, termékfeltöltés és üzembe helyezés napokig vagy akár hetekig tartó munkát jelent a tulajdonosnak vagy alkalmazottjának!) Lássuk, miért nem hoz profitot egy ingyenes webáruház!

Ingyenes webáruház számos költséggel!

Amikor ingyenes webáruház indítását ígérik, gyakran utólag derül ki, hogy bár maga a webáruházkészítés ingyen van, de vannak olyan járulékos szolgáltatások, pl.: tárhely bérlés, domain regisztráció stb., melyek költséget jelentenek a szolgáltató cég számára. Ezt a költséget nyilvánvalóan az ügyfélre hárítják, aki általában ki is fizeti ennek összegét, hiszen nem várható el, hogy az ingyenes webáruház szolgáltatója még ezt is vállalja. Arról nem is beszélve, hogy a legkisebb módosításokért vagy funkcióért is külön díjat számítanak fel, vagy átadott ingyenes webáruház esetén magas programozási költséggel jár minden módosítás és funkció beintegrálása.

Ingyenes webáruház

Jobb esetben itt vége is a történetnek, az ügyfél kap valamilyen "ingyenes webáruház"-at. Rosszabb esetben a fenti költségek kifizetése után a cég eltűnik, az ügyfél pedig nem kap semmit.

Ingyenes webáruház

Ügyfélszerzés helyett ügyféltaszítás

"Ajándék lónak ne nézd a fogát!" - ha valami ingyenes, akkor nem várhatjuk, hogy magas színvonalú is legyen. Ez az ingyenes webáruház esetében is igaz. Amellett azonban, hogy az ingyenes webáruház nem nyújt magas szintű szolgáltatást, még számos negatív tulajdonsággal kell számolni. Egy ingyenes webáruház megjelenése nem csak hogy nem lesz egyedi, de teljesen sablon lesz, mely csupán színben és feliratozásban tér el a többi tucatwebáruháztól. Sem ergonómiában, sem kialakításban nem nyújt semmit vásárlóinak, mind design mind funkcionalitás tekintetében szegényes és nem tartalmaz marketingeszközöket sem. Nem ad semmilyen pluszt, mellyel megfoghatná az ügyfeleket, akik ezért szinte azonnal el is hagyják az oldalt. Ha ugyan rátalálnak…

Az optimalizálás teljes vagy részleges hiánya

Egy ingyenes webáruház sosem kerül előre a Google-ben, mert nem, vagy csak részben optimalizálható. Így a keresők számára teljesen láthatatlan az interneten, ami miatt a várva várt látogatók nem fognak az ingyenes webáruházra találni. Természetesen még mindig élhet a reklámozás lehetőségével, de ebben az esetben olyan reklámköltséggel kell számolnia, melyért megint csak nem éri meg egy ingyenes webáruház.

Az Ideasol Prémium Webáruház tökéletes optimalizáltságának köszönhetően pár hónapon belül az elsők közé kerül a Google-ben. Tekintse meg referenciáinkat!

Minimális funkcionalitás ingyenes webáruházban

Ne higgye, hogy a professzionális, színvonalas webáruházaknál a számtalan igényelhető funkció csupán marketingfogás, hogy minél drágábban értékesíthessék a webáruházakat! Az online kereskedelem egyre szorosabbá váló versenyében a vásárlóknak fontos, hogy minél gyorsabban és egyszerűbben vehessék meg a termékeket pl. az egylépcsős vásárlási rendszerben, visszanézhessék
az utoljára megnyitott termékeket, diszkont árkedvezményt kaphassanak több termék vásárlása esetén, használják a termék-összehasonlítást vagy megnézhessék a kapcsolódó termékeket. A nyelv- és pénznemválasztási lehetőségről, egyedi árkedvezményekről, kuponos vásárlásról és egyéb vásárlást ösztönző funkciókról nem is beszélve. Egy ingyenes webáruház ilyen szolgáltatásokkal nem rendelkezik, ami nem csak a tulajdonosnak, de főleg a vásárlóknak hiányzik, akik emiatt megint csak a konkurensektől fognak vásárolni.

Ne engedje át vásárlóit versenytársainak! Nyisson inkább Ideasol Prémium Webáruházat, ahol számtalan funkció és modul közül választhat, melyek mind az ügyfélszerzést célozzák és vásárlásösztönző hatásúak!

Kérjen egyedi ajánlatot most:

Ingyenes webáruház

Ingyenes webáruház

Ingyenes DEMO - Próbálja ki most!

Kattintson ide vagy a képre és azonnal láthatja, hogy milyen ergonomikus és felhasználóbarát kezelő felülettel rendelkezik az Ideasol Prémium Webáruház!

Ingyenes webáruház demo

Programozói tudás nélkül, percek alatt elsajátítható!

Felhasználónév és jelszó: demo

Elérhetőségeinkért kattintson ide

IDEASOL Magyarország Kft.


Nagyobb térképre váltás
Nagyobb térkép
Facebook Twitter YouTube

Prémium webáruház készítés

 

CRM rendszer, CRM program